הצלחה בעסקים מתחילה משמירה על הקשר עם לקוחות ותיקים וחדשים!

CloudSolutions מציעה מערך פתרונות תוכנה בענן. החברה מתמחה במערכות CRM בענן— הפתרון המתקדם ביותר להאצת המכירות ולשירות לקוחות מעולה!
הפתרונות המשלימים שמציעה CloudSolutions משתלבים זה בזה וכך מייעלים את תפקודה של מערכת ה-CRM . מערך הפתרונות כולל: שרת דואר ארגוני Exchange, מערכת ניהול ושיתוף מסמכים SharePoint , ותוכנות עבודהOffice 365.

CRM מערכת לניהול קשרי לקוחות - המומחיות שלנו!

CloudSolutions מתמחה בהתאמת CRM לצרכי העסק ובליווי עסקים בהטמעת התוכנה בעבודתם היומיומית. תהליך זה מתחלק למספר שלבים:
• תכנון ואפיון המערכת: בשלב ראשוני מגדיר הלקוח את הדרישות העסקיות ואת תהליכי העבודה. בעל העסק מתאר כיצד העסק עובד מול לקוחותיו, ועל בסיס המידע הזה מאפיינים כיצד העסק יעבוד עם התוכנה. כך ניתן לבצע התאמה אישית ומיטבית.
• התאמה – יישום הגדרות הלקוח במערכת: ניתן להתאים מגוון עצום של משתנים, כגון: תוספת שדות נתונים למסכים, בניית מסמכים בתבניות, תוספת פרטים בהצעת מחיר, בהזמנת לקוח ועוד. בנוסף, ניתן ליהנות מפונקציה שמבצעת "אוטומציה של תהליכים עסקיים", לדוגמה: ניתן לבנות שאלון סקר לטלמרקטינג לאיסוף נתונים. המערכת מנתחת את התשובות ומציעה ללקוח שירות או מוצר על סמך תשובותיו. עבור המנכ"ל, ניתן להתאים דו"חות ניהוליים שמפיקים מידע עסקי בעל ערך, כגון: נתוני מכירות לפי פילוח מוצרים, קטגוריות, תאריכים ועוד.
• הטמעה – ליווי הלקוח: הדרכה, תמיכה אישית באמצעות אימייל או שיחות טלפון, כאשר בשלב זה אנו מבינים לחלוטין את מהות העסק, את מינוחי העסק ואת צרכי צוות העובדים.

אנחנו מבינים מה לקוחות צריכים!

הצוות של CloudSolutions מציע ניסיון עשיר בפיתוח ובהטמעת פתרונות למינוף תוצאות עסקיות. מנכ"ל החברה, טל פפרמן, מביא איתו לחברה שנות עבודה רבות כמנהל מערכות מידע וכמנתח מערכות מחשוב בחברות טכנולוגיות מתחומים שונים. כבעל ניסיון בשירותי תמיכה הינו בעל הבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות ובמיוחד של עסקים קטנים ובינוניים, תקציביהם והאתגרים המיוחדים להם.

עם Dynamics CRM הלקוחות מרוצים: ההחזר עולה על ההשקעה!

לקוחות מרוצים של CloudSolutions מעידים שעבודה עם מערכת ניהול קשרי לקוחות היא עבודה ברמה אחרת — הרבה יותר גבוהה. Dynamics CRM היא פתרון שמאפשר להם להפיק מידע עסקי-ניהולי שלא היה ברשותם קודם לכן. מתוך מידע זה ניתן להפיק בלחיצת כפתור דו"חות כגון: דו"ח מכירות לפי קטגוריות מוצרים וניתוח מוצרים רווחיים או הפסדיים. או דו"ח מכירות לפי זמן שמצביע על תקופות של גאות ושפל במכירות. איסוף נתונים לאורך זמן במערכת אחת מרכזית מאפשר ללקוחות ליהנות מיתרונות רבים:
• עדכוני מידע עסקי בזמן אמיתי.
• מינוף הזדמנויות עסקיות.
• ניתוח עסקי-אנליטי וזיהוי מגמות.
• קבלת החלטות מושכלות.

מושגי היישום של Dynamics CRM – על קסטומיזציה והרחבה

תפקידו של המיישם הוא להתאים את Dynamics CRM לסביבה העסקית של הארגון בו הוא פועל ולגרום לו לעשות יותר מאשר ניתן בגרסת הונילה שמגיעה בחבילה הבסיסית. לרשות המיישם עומדים כלים שונים לבצוע ההתאמות, במאמר זה נסקור את מושגי היישום המתארים את האפשרויות השונות להרחבת והתאמת ה Dynamics CRM.

בעגת מיישמי Dynamics CRM, המונח "קסטומיזציה" או "התאמה אישית" מתייחס להתאמות "סכימה": כלומר, התאמה אישית של טפסים ותצוגות, ישויות ותכונות, מערכות יחסים בין ישויות, וכדומה. לדוגמא הוספת שדה חדש לטופס כגון מספר עוסק מורשה לתיק לקוח, או הוספת ישות חדשה כגון נכסים ביישום פיננסי והגדרת היחס בין תיקי לקוחות לנכסים.

קסטומיזציות אלה נקראות התאמות "סכימה" מאחר והשינויים שתבצעו משנים בפועל את סכימת מסד הנתונים, ומאוחסנות כמטה-דטה במסד הנתונים SQL של מערכת ה CRM. התאמות אלה הן, על פי רוב, התאמות ללא קוד, והתוצאות המדהימות שניתן לייצר בעזרתם היא אחת הסיבות העיקריות לפופולריות הרבה של Dynamics CRM כפלטפורמה להתאמה אישית.

המשך קריאה: מושגי היישום של Dynamics CRM

טעינת מחירונים מאקסל ב Dynamics CRM

יצירת ותחזוקת מחירונים ב Dynamics CRM יכולה להיות משימה מייגעת ומונוטונית, במיוחד כאשר המחירון מורכב ממספר רב של פריטי מוצרים וקיימות קבוצות מחיר שונות למגזרים שונים של לקוחות ו/או לעונות שונות.

אחת התכונות החשובות של Dynamics CRM היא האפשרות לייבא נתונים מגיליונות אקסל לרוב הישויות במערכת.

המשך קריאה: טעינת מחירונים מאקסל ב Dynamics CRM

הרשם חינם לעלון הטיפים שלנו, וקבל מידע חשוב לשיפור היעילות העסקית