כללי השימוש והמגבלות של תיקיות OneDrive for Business ב Office365

לאחרונה הודיעה מיקרוסופט על הגדלת נפח האכסון של תיקיית OneDrive for Business ל 1TB בחבילות מסוימות של אופיס365. יחד עם זאת כדי להשתמש ביעילות ובהצלחה בשירות חשוב זה חשוב להבין את מגבלות השימוש של התיקייה המסונכרנת.

מאמר זה יתאר את כללי השימוש הנכונים לתיקיות מסונכרנות במנוי אופיס365, כולל OneDrive for Business ו Sharepoint Online.

מספר הקבצים שניתן לסנכרן

• סה"כ ניתן לסנכרן עד 20,000 פריטים בתיקיית OneDrive for Business, כולל תיקיות משנה וקבצים.

• בכל ספריית מסמכים של Sharepoint Online ניתן לסנכרן עד 5,000 פריטים, כולל תיקיות וקבצים. זה כולל ספריות מסמכים באתרי צוות, ספריות שנוצרו על ידי משתמשים אחרים, ואתרי OneDrive של משתמשים אחרים שקיבלתם גישה אליהם.

מגבלות נפח של קבצים מסונכרנים

• ניתן לסנכרן קבצים עד נפח של 2GB לכל קובץ בלבד.

מגבלות על שמות הקבצים והתיקיות

מגבלות אלו חלות על קבצים ותיקיות שאתם מוסיפים לתיקיות מסונכרנות.

• שם קובץ יכול להכיל עד מקסימום 128 תווים.

• שם תיקייה יכול להכיל עד מקסימום 250 תווים.

• נתיב מלא לקובץ כולל שמות תיקיות ושם הקובץ יכול להכיל עד מקסימום 250 תווים.

• תווים לא חוקיים: שמות קבצים ותיקיות אינם יכולים להכיל את התווים הבאים:

\ / : * ? " < > | # %

• שמות קבצים שמתחילים בנקודה (.) או גל (~) אינם נתמכים.

• המילה "forms" היא מילה שמורה ולא ניתן להשתמש בה כשם תיקייה ראשית.

מגבלות על סוגי קבצים

• לא ניתן לסנכרן קבצים מסוג *.tmp או *.ds

• לא ניתן לסנכרן קבצים בשם desktop.ini , thumbs.db , ehthumbs.db

מגבלות על סנכרון קבצים פתוחים

קבצים שנמצאים בשימוש ופתוחים על ידי יישומים (לדוגמא word או excel) לא ניתן לסנכרן ל SkyDrive for Business.

כדי לסנכרן קבצים אלה יש לסגור את היישום שמשתמש בהם, ולאחר מכן לסנכרן את הקובץ.

 

הרשם חינם לעלון הטיפים שלנו, וקבל מידע חשוב לשיפור היעילות העסקית